måndag 18 oktober 2010

Vilken fest!

Det har varit en fantastisk helg, men med så många roliga och trevliga människor kan det inte bli annat än bra. Många kära återseenden, mycket skratt, minnen och en smula allvar här och där. Det är märkligt att saker som man inte en visste att man hade i sin minnesbank plötsligt bara dyker upp när någon säger "Kommer du ihåg när...
Här är vad Nerikes Allehanda skrev.
















Jag befann mig uppe i ungdomsvåningen när jag hörde Laxå blåsorkester (med gästmusikanter) börja spela samlingsmusik, och min första tanke var "Det här kommer att bli så bra". Det var härligt att höra männen i mörka kostymer som tog sig ton, och en sann glädje att få leda Sann Glädje ännu en gång.
Fler bilder kommer att dyka upp här på bloggen den närmaste tiden. Vi har ett ganska omfattande efterarbete, ja det blir nog mest Mats som håller på, med att ta hand om och redigera alla bilder, filmer och ljudinspelningar från själva jubileet. Få se om det kan resultera i någon slags CD/DVD som vi kan förmedla till hugade spekulanter.
/Ewa

1 kommentar:

  1. Känner mig som en spekulant...vill gärna köpa cd/dvd om den kommer. Men fram till dess så bär jag på härliga minnen från helgen, både i ljud och bild. Kramar

    SvaraRadera